کلمة المفتاح Critical Success Factors (CSFs) / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Sadeghi، Arash ؛ Ahmadi، Parviz ؛ Sinaei، Mehdi ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - ویژه نامه مقالات برگزیده ششمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 65 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:performance evaluationFuzzy VikorInternet banking (IB)critical success factors (CSF's)Fuzzy Multiple Criteria Decision Making (FMCDM)Fuzzy Analytic Hierarchy Process (FAHP)
-
2.
مؤلف : آذر، عادل ؛ صادقی، آرش ؛ کردنائیج، اسد الله ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»تابستان 1391 - شماره 16 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 165 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:عوامل حیاتی موفقیتفرایند تحلیل شبکه ای فازیکسب وکار های کوچک و متوسط
-
3.
مؤلف : منطقی، منوچهر ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ كاتب مسؤول : مشیری، بنیامین ؛
مجلة:مدیریت نوآوری»تابستان 1392 - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 25 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریعوامل موفقیتنوآوری بازمدل کسب وکاربنگاههای واسطهای
-
4.
مؤلف : سهرابی، روح اله ؛ صمدی، عباس ؛ حیدری، فاطمه ؛
مجلة:روستا و توسعه»بهار 1395، سال نوزدهم - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 53 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:عوامل حیاتی موفیقت (CSF s)فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) روستاییتحلیل سلسله مراتبی فرایند (AHP)روستاییفنیعوامل حیاتی موفقیت
-
5.
مؤلف : سلطانی، محمود ؛ رضوان، محمدتقی ؛ كاتب مسؤول : مزروعی نصرابادی، اسماعیل ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 126 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:سناریونگاریکسبوکار دیجیتالهو رفتار همآفرینی برند مشترینگاشت فازیعوامل کلیدی موفقیت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت نوآوری 1 |
مجلة روستا و توسعه 1 |
مجلة راهبردهای بازرگانی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة توسعه کارآفرینی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- ب (1 مقالة)