کلمة المفتاح customer experience / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة گردشگری و توسعه 2
-
1.
مؤلف : سهرابی، محسن ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : راه چمنی، احمد ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1401 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 169 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلدارینظریۀ دادهبنیادتجربۀ مشتریخشنودی مشتری
-
2.
مؤلف : پویا، عابدین ؛ سلطانپناه، هیرش ؛ شافعی، رضا ؛ كاتب مسؤول : ایراندوست، منصور ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1398 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 45 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:استان کردستانطبیعت گردینظریه داده بنیادبازاریابی مبتنی بر تجربه مشتری