کلمة المفتاح Destination Brand Identification / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بخشایش، ریحانه السادات ؛ کاظمی، علی ؛ كاتب مسؤول : محمدشفیعی، مجید ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1400 - شماره 28 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 103 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برند مقصدتجربه برند مقصدآگاهی از برند مقصدهویتیابی گردشگر با برند مقصد گردشگریبرنـد مقصـدبـه
-
2.
مؤلف : بخشایش، ریحانه السادات ؛ کاظمی، علی ؛ كاتب مسؤول : محمد شفیعی، مجید ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 25 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رضایت گردشگرتبلیغات دهانبهدهانقصد بازدید مجددنیتهای رفتاریهویتیابی برند مقصدکیفیت برند مقصد