کلمة المفتاح Destination Brand personality / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة گردشگری و توسعه 2
-
1.
كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ محمدی، مهسا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1399، شماره 25 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 97 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مقصدتجربه برند مقصدشخصیت برند مقصدوفاداری به برند مقصدخودتجانسی
-
2.
كاتب مسؤول : بخشی زاده برج، کبری ؛ سلیمان زاده، امید ؛ مؤلف : جعفری، فاطمه ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1399 - شماره 24 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 207 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:درگیری ذهنی با برند مقصدشخصیت برند مقصدخود تجانسیتعلق به برند مقصد