کلمة المفتاح effects of privatization / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : مهدی زاده رستم، دکتر مهدی ؛ مؤلف : دهقان، حسن ؛ محبوبی فرد، محمد جواد ؛ وقار، نعیم ؛ فیلوندی، محمد ؛ بورنگی، محمود ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»آذر و دی 1400، دوره دوم - شماره 5 (15 صفحة - من 140 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:آثار خصوصیسازیموفقیت های جهانیروش های خصوصی سازیخصوصیسازیاقتصادیبازاربـهسهامتوسعهمالکیت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی هوشمند 1 |