کلمة المفتاح European foundation for quality management (EFQM) / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صفری، دکتر سعید ؛ بیگی نیا، دکتر عبدالرضا ؛ كاتب مسؤول : رشیدی فرد، محمد ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»زمستان 1390 - شماره 18 ISC (20 صفحة - من 207 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:تعالی سازمانیتعهد سازمانیمدیریت کیفیت فراگیرمدل بنیاد اروپائی مدیریت کیفیت(EFQM)جایزه ملی بهرهوری و تعالی سازمانی ایران.
-
2.
مؤلف : تقی زاده هرات، علی ؛ نورالسناء، رسول ؛
مجلة:مدیریت سلامت»زمستان 1392 - شماره 54 ISC (15 صفحة - من 82 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:بهداشت و درمانبازآفرینیالگوی تعالی سازمان ی ( EFQM )جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی ( INPE )معیار نتایج مشتریان
-
3.
مؤلف : شریفی تهرانی، محمد ؛ یوسفی، جواد ؛
مجلة:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»زمستان 1393، سال ششم - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 747 إلی 766 )
الکلمات المفتاحية:کارت امتیازی متوازنبنیاد اروپایی مدیریت کیفیتارزیابی عملکرد سازمانیالگویابی معادلههای ساختاریتلفیق الگوهای مدیریت کیفیت فراگیریمیمسنجهسنجه
-
4.
كاتب مسؤول : صمدی، سیده لیلا ؛ مؤلف : ایرج پور، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 143 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیتمدل تعالی EFQMکارایی عملکرد مالیویل کاکسون