کلمة المفتاح Fast Moving Consumer Goods (FMCG) / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Dad، A. Munir ؛
مجلة:International Journal of Management and Business Research»Summer 2012, Volume 2 - Number 3 (17 صفحة - من 253 إلی 269 )
الکلمات المفتاحية:Fast Moving Consumer Goods (FMCG)Interactive communication channelsTraditional methods of communicationComparative analysis between new and old channels of communicationCommunication/Advertisement channelsFMCGFMCGAdvertising
-
2.
مؤلف : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره جدید - شماره 39 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 121 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:ناهمسانی شناختیارزش مصرفکالاهای تندمصرفرفتارهای منفی پس از خریدمصرفمصرفکنندهپژوهشمحصولرفتارهایناهمسانیشناختی