کلمة المفتاح food companies / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : محمدی فر، یوسف ؛ مؤلف : سلیمانی، معین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 179 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:اجرای موفق بازاریابی سبزشرکتهای تولیدکننده مواد غذاییتکنیک DEMATEL-ISM یکپارچهعوامل تاثیرگذاربازاریابی سبزکارکنانمحصولات سبزمدیران
-
2.
مؤلف : هیبت اله پور، زهرا ؛ بـــرکت، غلامحسیــن ؛ نصیری، ماریــا ؛ كاتب مسؤول : مهرعلی زاده، یدالله ؛
مجلة:مدیریت بر آموزش سازمان ها»بهار و تابستان 1399، سال نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 221 إلی 257 )
الکلمات المفتاحية:انقلاب صنعتی چهارماستراتژیهای آموزش و یادگیریشرکتهای غذاییشهرکهای صنعتی اهوازصنعتیاستراتژیصنایع غذاییشهرشرکتهای صنایع غذایی
-
3.
مؤلف : شافعی، رضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1391 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 137 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت بازاریابیسنجههای ارزیاب عملکرد نظام بازاریابیشرکتهای تولیدی مواد غذاییبازاربازاریابیمدیران
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)