کلمة المفتاح food marketing mix / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ثاقب، بهاره ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : قلیپور سلیمانی، علی ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»آذر 1401 - شماره 25 ISC (15 صفحة - من 1420 إلی 1434 )
الکلمات المفتاحية:مصرف غذا و نوشیدنیبازاریابی مواد غذاییآمیخته بازاریابی مواد غذاییرفتار انتخابینوجوانانمصرفتغذیه سالمرفتارانتخابمداخلات
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة جامعه شناسی سیاسی ایران 1 |