کلمة المفتاح Foreign brand / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نارگونی، مریم ؛
مجلة:فرهنگ یزد»بهار 1400، سال سوم - شماره 9 (24 صفحة - من 155 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:مصرفپوشاکزناننگرشبرند خارجی
-
2.
مؤلف : شیخ اسماعیلی، سامان ؛ مولایی، سوران ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 159 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبرند خارجیچشموهمچشمینوگرایی مصرفکنندگانارزشهای هیجانی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة فرهنگ یزد 1 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)