کلمة المفتاح Geomarketing / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ثابت اقلیدی، محمد ؛ قاسمی، بهروز ؛ نوربخش، سید کامران ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی شهری»تابستان 1400 - شماره 45 التصنيف A (Azad University/ISC (17 صفحة - من 4 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری شهریژئومارکتینگبازاریابی مکان مبناگردشگریزیرساخت
-
2.
كاتب مسؤول : یعقوبی، ژیلا ؛ مؤلف : آل شیخ، علی اصغر ؛ عباسی، امیدرضا ؛
مجلة:اطلاعات جغرافیایی (سپهر)»تابستان 1400- شماره 118 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 127 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:سیستم اطلاعات مکانیبازاریابی مبتنی بر مکاننظریه مکان خرده فروشیمدل تعامل رقابتی ضربی (MCI)
-
3.
مؤلف : عبداله زاده، رضا ؛ وفایی نژاد، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»بهار 1401 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:تاپسیسشهر سمنانبانک هاژئومارکتینگزیرساخت داده مکانی (SDI)اطلاعاتمکانیبانکSDIمدلGISبازاریابی
-
4.
مؤلف : سبزعلی یمقانی، کبری ؛ غریب نواز، نادر ؛ كاتب مسؤول : احمدی، محمد ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 84 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:مدل مکانیابیمولفههای مکانیابیژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور)فروشگاههای خردهفروشی زنجیرهایشاخصهای مکانیابیفروشگاهفروشمکانمشتریانمکانیابیشاخصبازار