کلمة المفتاح green marketing strategies / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بشیرخداپرستی، رامین ؛ مهدیخانی، رسول ؛
مجلة:مدیریت شهری و روستایی»بهار 1395 - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 193 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتحفاظت از محیط زیستعملکرد بازارعملکرد عملیاتیعملکرد اقتصادیاستراتژی های بازاریابی سبزتصویرسازمانی
-
2.
مؤلف : Sabzevary Jozan، Bahareh ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (8 صفحة - من 565 إلی 572 )
الکلمات المفتاحية:Fuzzy SetsBWMgreen marketing strategiesMOORA MethodMOOSRA method
-
3.
كاتب مسؤول : جباری زاویه، علی ؛
مجلة:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 3 (7 صفحة - من 10 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خرید سبزاستراتژیهای بازاریابی سبزنگرشهای زیست محیطی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار 1 |
مؤتمر کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی 1 |
مجلة مدیریت شهری و روستایی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)