کلمة المفتاح Intent to purchase / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : منصوری، حسین ؛ صادقی بروجردی، سعید ؛ صادقی، میثم ؛ كاتب مسؤول : غلامی، مسلم ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1399 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 65 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدخرید آنیتبلیغات اینستاگرامیپاسخ های رفتاری
-
2.
كاتب مسؤول : اعظمی، محسن ؛ مؤلف : آزادی، وحید ؛ آینه، معصومه ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1397 - شماره 6 التصنيف د (Ministry of Science (17 صفحة - من 181 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رسانههای اجتماعیدرک مصرف کنندهقصد خریدقصد خرید مصرفکننده