کلمة المفتاح International marketing strategy / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Abdolvand، M. A ؛ Najafizadeh، N. S ؛
مجلة:International Journal of Management and Business Research»Winter 2011, Volume 1 - Number 1 (10 صفحة - من 25 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:ANPDEMATELadaptationstandardizationInternational marketing strategyMNCs
-
2.
مؤلف : رضایی، رضا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 55 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی های بازاریابی بین المللشرکت های تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربیعملکرد صادراتیاستراتژیبازاربازاریابیبازاریابی بینالملل
-
3.
كاتب مسؤول : فاریابی، محمد ؛ مؤلف : رحیمی اقدم، صمد ؛ کوششی، محمدرضا ؛ پور آقابالایی، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1398 - شماره 4 التصنيف ج (Ministry of Science (22 صفحة - من 23 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:صادراتتجربه بین المللیاستراتژی بازاریابی بین المللیبازارگرایی
-
4.
مؤلف : محمدعلی تجریشی، ایمان ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ بازایی، قاسمعلی ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:همسویی استراتژیکنقاط مرجع استراتژیکماتریس نقاط مرجع استراتژیک کمیتئوری مجاورتاستراتژی بازاریابی بینالمللعملکرد صادراتی.
-
5.
مؤلف : هاشم نیا، شهرام ؛ یوسفی سرخنی، میثم ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 75 (جلد دوم) (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:توسعه استراتژی بازاریابی بین المللیصادرکنندگان موفقاستراتژی بازاریابی بینالمللی
-
6.
مؤلف : بادکوبه ای، محمد ؛ كاتب مسؤول : اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1401- شماره 52 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 254 إلی 286 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتیexport performanceصادرات زعفرانInternational marketing strategyاستراتژی بازاریابی بین المللیExport of saffron