کلمة المفتاح Iran insurance / (2 مقالة)
-
1.
مؤلف : صفری، شاهین ؛ مرشدی، هادی ؛ شفیعی، علی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 57 (جلد ششم) (14 صفحة - من 55 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:ارزش آفرینی برندشخصیت برندبیمه ایران
-
2.
كاتب مسؤول : صفری، شاهین ؛ مؤلف : مرشدی، هادی ؛ شفیعی، علی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 58 (جلد هفتم) (15 صفحة - من 17 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتتعهد سازمانی کارکنانبیمه ایرانبازارگرایی داخلی