کلمة المفتاح Loyalty / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 10
-
1.
مؤلف : میرتقیان رودسری، سیّد محمّد ؛ زیاری، کرامت اله ؛ كاتب مسؤول : پوراحمد، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1401 - شماره 57 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 117 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریرامسرگردشگری میراث فرهنگیگردشگرانمیراث فرهنگی
-
2.
مؤلف : میرتقیان رودسری، سیّد محمّد ؛ زیاری، کرامت اله ؛ كاتب مسؤول : پوراحمد، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1401 - شماره 57 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 117 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریرامسرگردشگری میراث فرهنگیمیراث فرهنگی ملموس و ناملموسگردشگرانمیراث فرهنگی
-
3.
كاتب مسؤول : جلالی، سید مهدی ؛ مؤلف : طاهری کیا، فریز ؛ عطف، زهرا ؛ قاسمی همدانی، ایمان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 351 إلی 374 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبرندنوستالژی برندنوستالژیگردشگریمدلمدیرانمقصدمشهدنوستالژیکزیارتی
-
4.
كاتب مسؤول : جلالی، سید مهدی ؛ مؤلف : طاهری کیا، فریز ؛ عطف، زهرا ؛ قاسمی همدانی، ایمان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 351 إلی 374 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبرندنوستالژی برندتصمیم سفرگردشگرنوستالژیگردشگریمدلمقصدمدیراننوستالژیکمقصد گردشگری
-
5.
كاتب مسؤول : صنوبر، ناصر ؛ مؤلف : خانی، سعیده ؛ حق وردی زاده، ابوالفضل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1399 - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 31 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:رضایت گردشگرانوفاداریحس جمعیتجربه احساسیگردشگرانحسرضایتوفاداری گردشگرانپژوهش
-
6.
مؤلف : ترکستانی، محمدصالح ؛ مفاخری، فهیمه ؛ حقیقت، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1395 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 93 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادوفاداریقابلیت وبسایتامنیت ادراکشدهمحصولات گردشگریگردشگریالکترونیکیاطلاعاتوبسایتمشتریاینترنتیتجارت الکترونیک
-
7.
مؤلف : کریمی علیوچه، محمد رضا ؛ احمدی، محمد مهدی ؛ نظری، مهسا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1394 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رضایتقموفاداریارزش های اسلامیارزش های سنتیگردشگرانرضایت گردشگراناسلامیارزشگردشگری مذهبیگردشگران مسلمانپژوهش
-
8.
مؤلف : ناظمی، شمس الدین ؛ سعادت یار، فهیمه سادات ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1392 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 51 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریشهرترضایتوفاداریارزش ادراک شدهمشتریرستورانمشتریانرضایت مشتریوفاداری مشتری
-
9.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ اعتمادی، گلنوشا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز و زمستان 1390 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 91 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملی اکتشافیوفاداری الکترونیکیکیفیت الکترونیکی ادراک شدهارزش الکترونیکی ادراک شدهنگرش نسبت به خرید الکترونیکیوفاداری الکترونیکی نگرشیالکترونیکیمشتریاینترنتیوفاداریمشتریانگردشگریوبسایت
-
10.
مؤلف : عاملی، آنژلا ؛ فخیمی، فرزاد ؛ مصور، شادی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز و زمستان 1390 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 163 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیاعتمادرضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هواپیماییارتباط موثرمشتریوفاداریرضایتمشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- ب (1 مقالة)