کلمة المفتاح Market management / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Naseri، Tina ؛ Moradi، Mohammad Ali ؛
مجلة:Journal of Management and Accounting Studies»September 2016 - Number 11 (5 صفحة - من 26 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:emotional intelligenceInterpersonal IntelligenceAcademic intelligenceMarket management
-
2.
كاتب مسؤول : بیرام، بنت الهدی ؛ مؤلف : حبیبی، محسن ؛ یعقوبی، علی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 31 (18 صفحة - من 99 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:شرکت های کوچک و متوسطنوآوری فناورانهمدیریت بازارعملکرد تجارت بین المللی
-
3.
مؤلف : نقی لو، ذبیح اله ؛ نادری نسب، مهدی ؛ كاتب مسؤول : همتی نژاد، مهرعلی ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1399 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 11 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ورزشرقابتپذیریخدمات ورزشیمدیریت بازار