کلمة المفتاح Market Mavens / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : vazifehdoost، H ؛ Akbari، M ؛ P. Charsted ؛
مجلة:International Journal of Management and Business Research»Summer 2012, Volume 2 - Number 3 (10 صفحة - من 243 إلی 252 )
الکلمات المفتاحية:personality traitMarket mavenismBig five modelMarket Mavens
-
2.
مؤلف : شاهین فر، الهه ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1397، سال سیزدهم - شماره 40 التصنيف C (Azad University (14 صفحة - من 49 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندخبرگی بازارخرید لذت جویانهآگاهی از قیمت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |