کلمة المفتاح nation brand / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شریف، حبیبه ؛ اسکندرپور خرمی، پرویز ؛ فهیمی فر، اصغر ؛
مجلة:گلجام»پاییز و زمستان 1395 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:نقوش گلیم جیرفتگیاهیجاندارانانتزاعی - اقتباسیاشیاء
-
2.
مؤلف : شهبازی منشادی، مهرداد ؛ سالارزهی، حبیب اله ؛
مجلة:گلجام»پاییز و زمستان 1395 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (16 صفحة - من 39 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:مدل SWOTفرآیند تحلیل سلسله مراتبی AHPتحلیل استراتژیبرند ملیصنعت فرش دستباف
-
3.
كاتب مسؤول : بزرگ خو، حامد ؛ مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ اسفیدانی، دکتر محمد رحیم ؛ ترکستانی، دکتر محمدصالح ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1397، دوره پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 83 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیبرندرفتار شناختیهویت رقابتیبرندملی
-
4.
مؤلف : شاه آبادی، ابوالفضل ؛ سعادت، ندا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1399 - شماره 8 (20 صفحة - من 45 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:برند ملیمولفه های دانشسرمایه طبیعی
-
5.
مؤلف : العجی، حسان ؛ عزیزی، شهریار ؛ كاتب مسؤول : حاجی پور، بهمن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1401- شماره 49 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:سوریهگردشگرینظریه داده بنیادبرند ملیبازآفرینی برندبرندسازیبرندسازی ملی
-
6.
مؤلف : آقایی، سید داود ؛ كاتب مسؤول : ادیب سرشکی، میلاد ؛
مجلة:مطالعات روابط بین الملل»تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف B (Azad University/ISC (23 صفحة - من 7 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:دیپلماسی فرهنگیقدرت نرمتصویرسازیبرند ملیژاپن جذاب
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- B (1 مقالة)