کلمة المفتاح Nation branding / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نجم روشن، سعید ؛ محمودی میمند، محمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 269 إلی 298 )
الکلمات المفتاحية:هویت ملیقدرت نرمبرندسازی ملیمدل داده بنیاد
-
2.
مؤلف : اصغری ثانی، حسین ؛ اسلامی، محسن ؛ موسوی شفائی، سید مسعود ؛ كاتب مسؤول : خلیلی، محسن ؛
مجلة:پژوهش نامه ایرانی سیاست بین الملل»بهار و تابستان 1400، سال نهم - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 1 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:سیاست خارجیصلحسازینروژبرندسازی ملتدیپلماسی صلحصلحبانی
-
3.
مؤلف : ولوی، ابوالفضل ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : محکی، علی اصغر ؛
مجلة:امنیت ملی»بهار 1401 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 195 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:منافع ملیفضای مجازیکشورهای عربیبرندسازی ملیرسانه های اجتماعیهـاارتباطاتاطلاعاتسیاسیبـابرندسازیملیاجتماعی
-
4.
مؤلف : بلورپارسا، محمدرضا ؛ حمیدیزاده، محمّدرضا ؛ حسینی، سید محمود ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1402- شماره 54 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 37 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:برند ملیتصویر کشوراصلاح تصویر