کلمة المفتاح Non|Verbal Learning Disorder / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پورمحمدرضا تجریشی، معصومه ؛ یوسفی، مریم ؛ همتی، ساحل ؛ كاتب مسؤول : بخشی، عنایت اله ؛
مجلة:روان شناسی بالینی»زمستان 1398 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 77 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:مقطع ابتداییدانشآموزان پسرشیوع شناسیاختلال یادگیری غیرکلامیمقیاس کم توانی یادگیری غیرکلامی
-
2.
كاتب مسؤول : زینلی، مریم ؛ مؤلف : خسروجاوید، مهناز ؛ ابوالقاسمی، عباس ؛ کوشا، مریم ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1400 - شماره 43 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 31 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:اختلال نقص توجهبیش فعالیادراک دیداری- فضاییپردازش زمانی شنیداریاختلال نقص توجه/ بیش فعالیاختلال یادگیری غیرکلامی
-
3.
مؤلف : یوسفی، مریم ؛ بخشی، عنایتاله ؛ كاتب مسؤول : پورمحمدرضای تجریشی، معصومه ؛
مجلة:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»پاییز 1400 - شماره 69 التصنيف A+ (Azad University/ISC (14 صفحة - من 23 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:ابتداییشیوعاختلال یادگیری غیرکلامی
-
4.
مؤلف : آرمون، سعید ؛ واحدی، شهرام ؛ كاتب مسؤول : قره داغی، علی ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»زمستان 1400، دوره هفدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 7 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:روش مونته سوریاختلال یادگیری غیرکلامیکارکردهای عصب - روان شناختی