کلمة المفتاح Organizational Voice of Employee / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : سرگلزایی، دکتر علیرضا ؛ مؤلف : کیخا، دکتر عالمه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1399 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 221 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت بهینه ارتباط با مشتریآوای سازمانی کارکناندانشگاه زابلرهبری بصیر
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های مدیریت عمومی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)