کلمة المفتاح Puma / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
رابطه عوامل بازارپردازی با تصمیم خرید مشتریان محصولات ورزشی نمایندگی های رسمی آدیداس و پوما در تهران
مؤلف : نصیرزاده، عبدالمهدی ؛ كاتب مسؤول : جوان بخش، یاسمن ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی اجتماعی المپیک»زمستان 1399- شماره 5 (20 صفحة - من 119 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خریدبازاریابی ورزشیآدیداسمحصولات ورزشیبازارپردازیپوما
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات فرهنگی اجتماعی المپیک 1 |