کلمة المفتاح Purchasing Intentions / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آزادفدا، شیوا ؛ درودیان، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : زمانی دادانه، شاهو ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1400 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 31 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:قصدخریدبازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعیتصویر ذهنی برند. شیفتگی به برند
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)