کلمة المفتاح Quality of Services / (33 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حاج کریمی، عباسعلی ؛ پیرایش، رضا ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز و زمستان 1385، دوره چهارم - شماره 3 و 4 ISC (30 صفحة - من 57 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:اثرات مستقیم و غیرمستقیمتحلیل مسیریمدلهای بهره وریاثربخشیکیفیت خدمات
-
2.
مؤلف : زارع، محمدحسن ؛ فرید، داریوش ؛ زارع احمدآبادی، حبیب ؛ خانبیوکی، روحاله ؛
مجلة:دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)»تابستان 1387 - پیش شماره 1 ISC (24 صفحة - من 1 إلی 12، من 45 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوآلمدل تحلیل شکافدفاتر کارگزاری بورس اوراق بهادار
-
3.
مؤلف : فرید، داریوش ؛ زارع احمدآبادی، حبیب ؛ دهقان تفتی، محمدعلی ؛ خان بیوکی، روح اله ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 78 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:کيفيت خدماتدفاتر کارگزاریمدل تحليل شکافبورس اوراق بهادارسروکوآلخدماتمدلادراکات
-
4.
مؤلف : نجفقلینژاد، اعظم ؛ كاتب مسؤول : حسنزاده، محمد ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1388 - شماره 58 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 148 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیکیفیت خدماتابزار «لیبکوال»کتابخانه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس
-
5.
مؤلف : عبداله فام، رحیم ؛ ابراهیم پور، داود ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناسی»زمستان 1388 - شماره 5 (20 صفحة - من 105 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکیفیت گراییارتقای کیفیتکیفیت خدمات آموزشیکارکنانکیفیتکارکنان دانشگاه آزاد اسلامی
-
6.
Assessment of Service Quality at Central Library of Management and Planning Organization (MPO), Iran
مؤلف : M. Hassanzadeh ؛ S. REZAEI SHARIFABADI ؛ M. Derakhshan ؛
مجلة:International Journal Of Information Science And Management»January & June 2010, Volume 8 - Number 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 107 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:Quality of ServicesManagement and Planning OrganizationNational Library of IranSERVQUAL QuestionnaireOrganizational UsersNon Organizational Users
-
7.
مؤلف : میرفخرالدینی، حیدر ؛ فرید، داریوش ؛ زارعی محمودآبادی، محمد ؛ كاتب مسؤول : طحاری مهرجردی، محمدحسین ؛
مجلة:پژوهشگر»بهار 1390 - شماره 21 (12 صفحة - من 138 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکپ لندتکنیکهای تصمیمگیری چند شاخصه
-
8.
مؤلف : رهنما، محمد رحیم ؛ حسینی غفاری، طاهره سادات ؛ اشنویی، امیر ؛ روستا، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1391 - شماره 2 (22 صفحة - من 68 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیهتلکلان شهر مشهدگردشگران داخلی
-
9.
كاتب مسؤول : جواهری زاده، ناصر ؛ مؤلف : بامنی مقدم، محمد ؛ خسروی، مینا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1391 - شماره 11 (11 صفحة - من 61 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مندیانعطاف پذیری و خدمات پس از فروش بلیت
-
10.
مؤلف : فهیمنیا، فاطمه ؛ منطق، حسن ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1392 - شماره 64 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 59 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:کتابدارانکیفیت خدماتاعتماد اجتماعیاعتماد تعمیم یافتهکتابخانه های دانشگاهی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- ب (6 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)