کلمة المفتاح relationship equity / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : محمدشفیعی، مجید ؛ مؤلف : رحمت ابادی، یزدان ؛ سلیمان زاده، امید ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 105 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیارزش ویژه برندارتباطات بازاریابیپاسخ مشتریارزش ویژه ارتباطی
-
2.
كاتب مسؤول : آرمان، مانی ؛ مؤلف : جاویدفر، محبت ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (11 صفحة - من 191 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه رابطهبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژه
-
3.
مؤلف : راه چمنی، احمد ؛ كاتب مسؤول : سلیمی، سوده ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1393 - شماره 18 (10 صفحة - من 71 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه رابطه و ارزش کسب شده
-
4.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ توسلی، لیلا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 21 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریارزش ویژه نام و نشان تجاریارزش ویژه مشتریارزش ویژه رابطهارزش ویژه ارزش
-
5.
مؤلف : پورفرج، اکبر ؛ تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ علی پوریان زاده، راحیل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1392 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه ادراکیارزش ویژه مبتنی بر رابطهرضایتمندی