کلمة المفتاح SERVQUAL / (45 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صنفی، سهیلا ؛ شیخ، رضا ؛ ترکاشوند، بهنام ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (9 صفحة - من 3820 إلی 3828 )
الکلمات المفتاحية:سروکوالحمل و نقل عمومیبهره وری سبزفرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی شهودی
-
2.
كاتب مسؤول : قنبری، عفیفه ؛ مؤلف : هاشمی، سهیلا ؛ رشید، خسرو ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1402 - شماره 40 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 93 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتدانش فراشناختیآموزش مجازیبارشناختی مطلوببارشناختی
-
3.
مؤلف : مهدی، ماهنوش ؛ جوادی پور، محمد ؛ عشاقی، امید ؛ كاتب مسؤول : دهقانی، مرضیه ؛
مجلة:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»زمستان 1401 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوالخدمات آموزشیکارکنان
-
4.
كاتب مسؤول : امیریان، سید محمدرضا ؛ مؤلف : بنجخی، مرتضی ؛ امیریان، سید مرتضی ؛
مجلة:جستارهای زبانی»مهر و آبان 1401 - شماره 70 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 437 إلی 465 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیت جامعمدل سروکوآلمدل اجوکوآلنظریۀ زمینه.
-
5.
مؤلف : میری، سجاد ؛ قهرمان تبریزی، کوروش ؛ كاتب مسؤول : جابری، اکبر ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1401 - شماره 56 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 194 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتفوتبالسروکوالهوادارانجایگاهسازی برند
-
6.
مؤلف : زنگنه، مرتضی ؛
مجلة:فضای جغرافیایی»پاییز 1400 - شماره 75 التصنيف A+ (Azad University/ISC (21 صفحة - من 95 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:کیفیترضایتمندیخدماتسروکوالفضای سبزبوستانکیفیت خدماتمدل سروکوالشهریشهروندانمنطقه
-
7.
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 7 (16 صفحة - من 133 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:SERVQUALHealth centerService Evaluationquality of public services
-
8.
مؤلف : آقایی هشجین، عسگر ؛ آرین خصال، آیدین ؛ كاتب مسؤول : فرخی، پوریا ؛
مجلة:مدیریت سلامت»پاییز 1399 - شماره 81 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (10 صفحة - من 56 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوالبیمارانخدمات سرپایی
-
9.
مؤلف : جوانی، وجیهه ؛ خدادادی، محمدرسول ؛ كاتب مسؤول : میرزایی قپچاق، جلال ؛
مجلة:جامعه شناسی ورزش»پاییز و زمستان 1398، سال پنجم - شماره 14 (24 صفحة - من 308 إلی 331 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتاماکن ورزشیسروکوالمشتریاناطلاعاتانتظاراتپژوهشادراکات
-
10.
كاتب مسؤول : مرتضیپور، رقیه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 39 (جلد نهم) (14 صفحة - من 69 إلی 82 )
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (10 مقالة)
- ب (7 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)