کلمة المفتاح Service improvement / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شمس، غزال ؛ مؤلف : دلوی، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1397 - شماره 33 التصنيف A (Azad University (8 صفحة - من 53 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریبهبود خدماتبازیابی خدمات
-
2.
مؤلف : سیم خواه، مسعود ؛ كاتب مسؤول : محمدخانی، الهه ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (10 صفحة - من 209 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیپویش محیطینوآوری خدماتشخصیت پویابهبود خدماتهتلهای سه و چهار ستاره شهر اصفهان