کلمة المفتاح Social Media Marketing / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مطالعات رسانه ای 2
-
1.
كاتب مسؤول : محمدی، آناهیتا ؛ مؤلف : سیادتان، محمد ؛ کروبی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1402 - شماره 60 التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 77 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:مقصد گردشگریرسانههای اجتماعیبازاریابی رسانههای اجتماعیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکبازاریابی
-
2.
مؤلف : عبدلی، مریم ؛ رستم زاده، رضا ؛ مدرس خیابانی، فرزین ؛ كاتب مسؤول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»زمستان 1400 - شماره 55 (16 صفحة - من 107 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد آمیختهبازاریابی رسانههای اجتماعیبازاریابی دیجیتالدرگیری مشتریانصنعت شیر تهران