کلمة المفتاح Sports Stores / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : سیف الهی، ناصر ؛ مؤلف : نقوی، سیدعلی ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1402 - شماره 14 (19 صفحة - من 109 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانشبیه سازیجذبفروشگاههای ورزشیبازاریابی چریکی
-
2.
مؤلف : خیرالهی میدانی، حامد ؛ عزیزیان کهن، نسرین ؛ كاتب مسؤول : حصاری، صدف ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (12 صفحة - من 212 إلی 223 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادمشتریاناردبیلقصد خریدفروشگاه های ورزشی
-
3.
مؤلف : Fakhri، Farnaz ؛ كاتب مسؤول : Vafaei Moqadam، Ali ؛
مجلة:new studies in sport management»Winter 2023, Volume 4 - Number 1 التصنيف ب (Ministry of Science (13 صفحة - من 688 إلی 700 )
الکلمات المفتاحية:market orientationRole conflictturnover intentionJob AttitudeSports Stores
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات بازاریابی ورزشی 1 |
مجلة new studies in sport management 1 |
مجلة رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)