کلمة المفتاح Strategic Entrepreneurial Marketing / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة تعاون و کشاورزی 1
-
1.
الگوی پیاده سازی بازاریابی کارآفرینانه استراتژیک در تعاونی های تولیدی استان ایلام با رویکرد فراترکیب
كاتب مسؤول : ناصری، تیمور ؛ مؤلف : آرایش، محمد باقر ؛ واحدی، مرجان ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»تابستان 1401 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 73 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:فراترکیبتعاونیهای تولیدیبازاریابی کارآفرینانه استراتژیکمهارتهای ارزیابی حیاتیبازاربازاریابی کارآفرینانهتعاونیاطلاعات