کلمة المفتاح university brand / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نظری، محبوبه ؛ مؤلف : فتاحی، مجید ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»دی 1399 - شماره 4 (8 صفحة - من 2 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندوفاداری به برندبرند دانشگاهعملکرد دانشگاه
-
2.
مؤلف : فاطمی فر، آزاده ؛ نعامی، عبداله ؛ فاطمی، عادل ؛ كاتب مسؤول : ازاد، ناصر ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار 1399 - شماره 62 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 19 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:DNA برندعوامل اپی ژنتیکبرند دانشگاههویت برند