-
1.
مؤلف : لکزایی، محمدرضا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (6 صفحة - من 194 إلی 199 )
-
2.
مؤلف : لکزایی، محمدرضا ؛ بارانی، احمد ؛ میری، هانیه ؛ امینی فرد، رضا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دوازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (9 صفحة - من 1414 إلی 1422 )
الکلمات المفتاحية:مزایای یادگیری ترکیبییادگیری ترکیبی (تلفیقی)فواید یادگیری ترکیبی برای معلمانمعایب یادگیری ترکیبی
-
3.
مؤلف : بارانی، احمد ؛ لکزایی، محمدرضا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (7 صفحة - من 263 إلی 269 )
الکلمات المفتاحية:فناوریتدریسدانش آموزانکلاسنوین
-
4.
مؤلف : لکزایی، محمدرضا ؛ آق ارکاکلی، جمیل ؛ شیخ، علی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سیزدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (11 صفحة - من 342 إلی 352 )
الکلمات المفتاحية:آموزشمعلممقطع ابتداییروش های تدریس
-
5.
مؤلف : لکزایی، محمدرضا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (9 صفحة - من 253 إلی 261 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریروش تدریسروایت پژوهیتجربیات معلم
-
6.
مؤلف : بارانی، احمد ؛ لکزایی، محمدرضا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سیزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (7 صفحة - من 1677 إلی 1683 )
الکلمات المفتاحية:فناوریتدریسدانش آموزانکلاسنوین
-
7.
مؤلف : لکزایی، محمدرضا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (8 صفحة - من 185 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریروش تدریسروایت پژوهیتجربیات معلم
-
8.
مؤلف : لکزایی، محمدرضا ؛ بارانی، احمد ؛ میری، هانیه ؛ امینی فرد، رضا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سیزدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (9 صفحة - من 353 إلی 361 )
الکلمات المفتاحية:مزایای یادگیری ترکیبییادگیری ترکیبی (تلفیقی)فواید یادگیری ترکیبی برای معلمانمعایب یادگیری ترکیبیانواع یادگیری ترکیبی