-
1.
تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی مدرسهمحور مبتنی بر تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر سرزندگی تحصیلی
مؤلف : خاکسار، مریم ؛ درتاج، فریبرز ؛ ابراهیمی قوام آبادی، صغری ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»پاییز 1397 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 111 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:مدرسهمحوربسته آموزشیسرزندگی تحصیلیتئوری انتخات
-
2.
مؤلف : یاوری، هانیه ؛ درتاج، فریبرز ؛ اسدزاده، حسن ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»زمستان 1395 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:امیدسرزندگی تحصیلیدانشآموزان دختر