-
1.
مؤلف : بهرنگی، محمد رضا ؛ مرادی، امیر ؛
مجلة:رهبری و مدیریت آموزشی»پاییز 1394 - شماره 33 ISC (20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:الگوی تدریسالگوی مدیریت آموزشیـادگیری خـ دراهبرمکاتـب فلسـفه تربیـتتدریسخودراهبریدانشجویاندانش
-
2.
مؤلف : بهرنگی، محمد رضا ؛ نوه ابراهیم، عبد الرحیم ؛ یوسفزاده اندواری، رضا ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»بهار 1393 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:ذهنیت فلسفی مدیرانالگوی مدیریت آموزشروحیه دبیران در پذیرش الگوی مدیریت آموزش
-
3.
مؤلف : بهرنگی، محمد رضا ؛ نصیری، رحیمعلی ؛ زبرجدی آشتی، آرش ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»پاییز 1395 - شماره 59 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 85 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:علوم تجربیالگوی مدیریت آموزشتحلیل کوواریانسپیشرفت درسیاندازۀ اثردانشآموزاندانشتدریسآزمونمهارتتدریس علوم تجربی
-
4.
مؤلف : بهرنگی، محمد رضا ؛ نصیری، رحیمعلی ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»زمستان 1395 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 109 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:الگوهای تدریسیادگیری خودراهبرالگوی مدیریت آموزشتدریس علوم تجربی
-
5.
مؤلف : بهرنگی، محمد رضا ؛ عباسیان، عبدالحسین ؛ ذوقی پور، سودابه ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»تابستان 1394 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیسلامت سازمانیالگوی مدیریت آموزشمدیرانکلاسدانشآموزانمدیریت آموزشمعلم