-
1.
مؤلف : نصرتی، فاطمه ؛ غباری بناب، باقر ؛ وکیلی نژاد، مریم ؛ کشاورزافشار، حسین ؛
مجلة:ناتوانی های یادگیری»تابستان 1395 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 108 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:اختلال ریاضیآموزش مستقیمدانش آموزان با اختلال یادگیری خاص
-
2.
مؤلف : غباری بناب، باقر ؛ شکوهی یکتا، محسن ؛ یاریاری، فریدون ؛ شریفی اردانی، احمد ؛ پیرزادی، حجت ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»بهار 1393، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 41 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزان پایه ابتداییطرح پژوهش تک آزمودنیاختلال ریاضیآموزش مستقیمآموزشدانشآموزآزمونپژوهشسوالات