-
1.
طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان
مؤلف : فیروزیان، محمود ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ صارمی، محمود ؛ سید دانش، سید یحیی ؛
مجلة:دانش مدیریت»زمستان 1386 - شماره 79 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 73 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:تعهدرهبریرضایت مشتریدرگیر شدنمدیریت کیفیت فراگیردانش علمیمدلرضایت مشتریان
-
2.
مؤلف : فیروزیان، محمود ؛ صوفلو، حسین ؛
مجلة:دانش مدیریت»پاییز 1383 - شماره 66 ISC (34 صفحة - من 115 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:مکان یابیترانزیت هواییهابتصمیم گیری چند معیارهتکنیک فاصله از گزینه ایده آل
-
3.
مؤلف : فیروزیان، محمود ؛
مجلة:دانش مدیریت»تابستان و پاییز 1369 - شماره 9 و 10 ISC (6 صفحة - من 108 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:دولتابنخلدونسیستمحیاتهمبستگی گروهیمرحلهسازمانروابط متقابل
-
4.
مؤلف : فیروزیان، محمود ؛
مجلة:دانش مدیریت»بهار 1368 - شماره 4 ISC (5 صفحة - من 71 إلی 75 )
-
5.
مؤلف : فیروزیان، محمود ؛
مجلة:دانش مدیریت»زمستان 1373 و بهار 1374 - شماره 27 و 28 ISC (10 صفحة - من 60 إلی 69 )
-
6.
مؤلف : فیروزیان، محمود ؛
مجلة:دانش مدیریت»تابستان و پاییز 1374 - شماره 29 و 30 ISC (18 صفحة - من 77 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتبهرهوریمهندسی صنایعتولیدسیستممدیریت صنعتیطراحیتجزیه و تحلیلطرحریزی