-
1.
مؤلف : طاهرخانی، معصومه ؛ غلامی، لیلا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1397، دوره چهارم - شماره ۲ (14 صفحة - من 76 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبانکداری الکترونیکخدمات الکترونیکرضایتمندی مشتریان
مؤلف : طاهرخانی، معصومه ؛ غلامی، لیلا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1397، دوره چهارم - شماره ۲ (14 صفحة - من 76 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبانکداری الکترونیکخدمات الکترونیکرضایتمندی مشتریان