-
1.
مؤلف : خرمی، فاطمه ؛ کیامنش، علیرضا ؛ درتاج، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : سیف، علی اکبر ؛
مجلة:علوم روانشناختی»پاییز (آذر) ، سال ۱۳۹۷ - شماره 69 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 531 إلی 536 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانخودنظم جوییبازخورد نسبت به مدرسه
-
2.
مؤلف : فرخی، سوسن ؛ کیامنش، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : سیف، علی اکبر ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»آذر و دی ۱۳۹۹، دوره سیزدهم - شماره 5 ISC (9 صفحة - من 556 إلی 564 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتخودنظم دهیراهبردیادگیری تجسم کردن
-
3.
مؤلف : فرخی، سوسن ؛ کیامنش، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : سیف، علی اکبر ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»خرداد و تیر 1398، دوره دوازدهم - شماره 2 ISC (10 صفحة - من 64 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:حل مسالهخودنظم دهیراهبردیادگیری تجسم کردن
-
4.
مؤلف : بهاری، زهرا ؛ عبداللهی، محمد حسین ؛ كاتب مسؤول : کیامنش، علیرضا ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»زمستان 1399 - شماره 58 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 315 إلی 337 )
الکلمات المفتاحية:خودتنظیمیکارکردهای اجراییبازداریدانشآموزانپژوهش