-
1.
مؤلف : جعفریان، حانیه ؛ داوودی رکنآبادی، ابوالفضل ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 125 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیهنرتحلیل شکافبرندسازیسرفصل آموزشی
-
2.
مؤلف : ابوالحسنی طرقی، فاطمه ؛ سلطانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز و زمستان 1401 ، دوره اول - شماره 1 (15 صفحة - من 9 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رسانه اجتماعیکتابشناسی و علم سنجیتحقیقات اسلامی
-
3.
مؤلف : رضائی، مسلم ؛ نایب زاده، شهناز ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز 1402، دوره اول - شماره 3 (19 صفحة - من 15 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:مرور سیستماتیکتحلیل محتوای کیفیجایگاهسازی برندمصرفکننده مسلمان
-
4.
مؤلف : ترابی، زهرا ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1402 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 54 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایدارصنعت گردشگریتحلیل مضمونصلاحیت حرفه ایتحلیل محتوای استقرائی