-
1.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ كاتب مسؤول : زارع پور، فهیمه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1393، دوره اول - شماره 2 ISC (19 صفحة - من 5 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبانکداری الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیمزایای نسبی بانکداری الکترونیکیخودکارآمدی برای تغییرتایید عملکرد
-
2.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ پورمصطفی خشکرودی، مهدی ؛ قاضی فرد، امیرمهدی ؛ نصیرزاده، محمد علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 87 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیبانکداری الکترونیکیقصد خرید مجددکیفیت خدمات الکترونیک