-
1.
مؤلف : دهقانی، علی ؛ عامری، مجید ؛
مجلة:تحقیقات مدل سازی اقتصادی»بهار 1394 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 239 إلی 268 )
الکلمات المفتاحية:صادراتدرجه تمرکزهزینه های تحقیق و توسعههزینه های تبلیغاتتکنیک داده های تابلویی غیر پویاصنایعبازارهزینـه هـای تبلیغاتی
-
2.
مؤلف : دهقانی، علی ؛ مولایی، محمدعلی ؛ حسین زاده، سمانه ؛ هراتی، جواد ؛
مجلة:تحلیل های اقتصادی توسعه ایران»بهار 1393 - شماره 2 ISC (29 صفحة - من 119 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:درجه تمرکزعملکرد بازارداده های تابلویی پویاسود آوریصنایع غذایی و آشامیدنی ایرانبازارصنایع مواد غذایی و آشامیدنیPF
-
3.
مؤلف : فلاحی، فیروز ؛ دهقانی، علی ؛
مجلة:پژوهش های رشد و توسعه اقتصادی»زمستان 1389 - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 9 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:رقابتدرجه تمرکزانحصارسودآوریهزینههای تبلیغاتتکنیک دادههای تابلویی پویاDPD) )