-
1.
مؤلف : عبدلی، افسانه ؛ زین الدینی میمند، فاطمه ؛ آیتی، محسن ؛
مجلة:خانواده و پژوهش»تابستان 1396 - شماره 35 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 7 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:برقراری ارتباطفرآیند یاددهی یادگیریآسیب شناسی
-
2.
كاتب مسؤول : محمدی، عادل ؛ مؤلف : رستمی نژاد، محمدعلی ؛ آیتی، محسن ؛
مجلة:راهبردهای نو در روانشناسی و علوم تربیتی»پاییز 1401 - شماره 15 (14 صفحة - من 81 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری الکترونیکیارزشیابییادگیری شناختیعلوم اعصاب شناختیبرنامه درسی برخطآموزش
-
3.
كاتب مسؤول : محمودی بورنگ، محمد ؛ مؤلف : آیتی، محسن ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»پاییز 1399 - شماره 57 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 265 إلی 282 )
الکلمات المفتاحية:عناصر برنامه درسیروانشناسی مثبتغرقگی
-
4.
مؤلف : دهقان تنها، ریحانه ؛ آیتی، محسن ؛ شهابی زاده، فاطمه ؛
مجلة:روان شناسی و دین»پاییز 1392 - شماره 23 التصنيف ب (حوزه علمیه/ISC (16 صفحة - من 83 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:کارکرد خانوادهجهتگيري مذهبينگرش به ارتباط پيش از ازدواجخانوادهارتباط پیشاز ازدواجارتباط با جنس مخالفجهتگیری مذهبی درونی
-
5.
مؤلف : خامسان، احمد ؛ نادری، فاطمه ؛ آیتی، محسن ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»بهار 1400 - شماره 59 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 253 إلی 287 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزان ابتدایینظریه داده بنیادمعلمان ابتداییالگوی برنامه درسیشخصیسازی یادگیری
-
6.
كاتب مسؤول : علی پور، محمد ؛ مؤلف : آیتی، محسن ؛ شکوهی فرد، حسین ؛
مجلة:رویش روان شناسی»اسفند 1401 - شماره 81 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 53 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:طرح شهاب, ادراک معلمان, پدیدارشناسی.
-
7.
كاتب مسؤول : علی پور، محمد ؛ مؤلف : آیتی، محسن ؛ رستمی نژاد، محمدعلی ؛ علیپور، مهدی ؛
مجلة:رویش روان شناسی»دی 1399 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 1 إلی 8 )
الکلمات المفتاحية:ابتداییدانشآموزانسواد فناوریکلاس معکوسمصاحبهاینترنتپژوهشتجاربآموزش