-
1.
كاتب مسؤول : سیداسماعیلی قمی، نسترن ؛ مؤلف : شریفیدرآمدی، پرویز ؛ رضایی، سعید ؛ دلاور، علی ؛
مجلة:علوم روانشناختی»زمستان (دی) ، سال ۱۳۹۸ - شماره 82 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 1141 إلی 1149 )
الکلمات المفتاحية:رفتارهای چالشیعملکرد بالانقاشیدرمانگریذهن آگاهیکودکان اتیسم
-
2.
كاتب مسؤول : شیخ الاسلامی، علی ؛ مؤلف : درتاج، فریبرز ؛ دلاور، علی ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»پاییز 1391 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحاندانش آموزانذهن آگاهیکاهش استرس
-
3.
مؤلف : شیخ الاسلامی، علی ؛ درتاج، فریبرز ؛ دلاور، علی ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»زمستان 1393 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 93 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانذهن آگاهیتعلل ورزیبرنامه ی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی
-
4.
مؤلف : زارعی، پروین ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛ خوشنویسان، زهرا ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»پاییز 1395 - شماره 43 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 105 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:استرس تحصیلیذهن آگاهیکمک خواهیآموزش
-
5.
مؤلف : اکبری، حبیب الله ؛ شفیع آبادی، عبدالله ؛ کرمی، ابوالفضل ؛ دلاور، علی ؛
مجلة:فرهنگ مشاوره و روان درمانی»تابستان 1392 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:اسلامیاضطراب اجتماعیذهن آگاهیهیجان مدارتجربه ایطرحواره های معنویدرمان پردازشی
-
6.
مؤلف : ولی زاده، مریم ؛ درتاج، فریبرز ؛ دلاور، علی ؛ حاجی علیزاده، کبری ؛
مجلة:اندازه گیری تربیتی»پاییز 1397 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیبسته آموزشیذهن آگاهیشفقت