-
1.
مؤلف : کریمی، بهروز ؛ علیزاده، حمید ؛ فرخی، نور علی ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛
مجلة:کودکان استثنایی»پاییز 1390 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 255 إلی 266 )
الکلمات المفتاحية:direct instructionSpelling learning disordersPhonological Awareness and Combined Methodآموزشآگاهی واجشناختیآموزش مستقیمدانشآموزان
-
2.
مؤلف : مولودی، عابد ؛ کریمی، بهروز ؛ خرم آبادی، یدالله ؛
مجلة:کودکان استثنایی»زمستان 1391 - شماره 46 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 5 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:آموزش مبتنی بر رایانهاختلال یادگیری در املاآموزش چندحسی فرنالد