-
1.
مؤلف : کردانی، سجاد ؛ سلطانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : خرازی محمدوندی آذر، زهرا ؛
مجلة:مطالعات راهبردی فرهنگ»پاییز 1401 - شماره 7 (32 صفحة - من 77 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:هویت ملیاقوام ایرانیبرندسازیبرند ملیتصویر ملیقومیبـهبـاهـاهــاهویت
-
2.
مؤلف : محمدی، امیر ؛ سلطانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : مزیدی شرف آبادی، علی محمد ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (16 صفحة - من 1804 إلی 1819 )
الکلمات المفتاحية:مخاطببرندسازیهویت برندبرنامه های گفتگو محور تلویزیونیمخاطبانمدل
-
3.
مؤلف : هاشمی، شهناز ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجلة:رسانه»پاییز 1392 - شماره 92 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 79 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:برندشبکههای اجتماعی مجازیبرندینگخانواده وبهای هوشمندبازاریابی شبکههای اجتماعیبازاریابی هوشمند