-
11.
مؤلف : دلاور، علی ؛ نجفی، محمود ؛ رضایی، علی محمد ؛ دبیری، سولماز ؛ رضایی، نورمحمد ؛
مجلة:اندازه گیری تربیتی»تابستان 1392، سال چهارم - شماره 12 ISC (18 صفحة - من 87 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:پایاییاعتبارخصوصیات روان سنجیمقیاس خودکارآمدی عمومی
-
12.
مؤلف : گیاهی، فاطمه ؛ رضایی، علی محمد ؛ کیانارثی، فرحناز ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1398 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 69 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:یادگیرییادگیری مادامالعمرخصوصیات روانسنجی
-
13.
مؤلف : امینی مقدم، یاسمین ؛ رضایی، علی محمد ؛ مکوند حسینی، شاهرخ ؛
مجلة:اندازه گیری تربیتی»زمستان 1397 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 27 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:روایی و پایاییپرسشنامه هوش اخلاقی کودکانخویشتنداری و همدلیوجدان و بردباریاحترام و عدالت
-
14.
مؤلف : قدسی، احمد ؛ طالع پسند، سیاوش ؛ رضایی، علی محمد ؛ محمدفر، محمدعلی ؛
مجلة:اندازه گیری تربیتی»تابستان 1396 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 97 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشارزشتحلیل عاملیرواسازیمقیاس هزینه تکلیفمدل انتظار
-
15.
مؤلف : بیگدلی، ایمان ا ؛ محمدی فر، محمد علی ؛ رضایی، علی محمد ؛ عبدالحسین زاده، عباس ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»پاییز 1395 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 45 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:حل مسئلهتوجهخودکار آمدیاختلال یادگیری ریاضیآموزش مبتنی بر بازی
-
16.
مؤلف : مرادی، شهاب ؛ رضایی، علی محمد ؛ کیان ارثی، فرحناز ؛
مجلة:ناتوانی های یادگیری»پاییز 1393، دوره ی چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 89 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:آموزش چند رسانه ایاختلال املاآموزش مستقیم
-
17.
مؤلف : رضایی، نورمحمد ؛ پادروند، نادر ؛ سبحانی، عبدالرضا ؛ رضایی، علی محمد ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»پاییز 1393، دوره چهارم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:آموزشفلسفهفلسفه برای کودکانخلاقیتکودکاندانشآموزانآموزش فلسفه به کودکانتفکرآزمونپژوهشتفکر خلاق