-
1.
مؤلف : چناری، مهین ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»پاییز 1387 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 137 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:روش سقراطیتربیت شهروندیسقراطاستنطاقتناقضهای سقراطتناقضدانشحقیقتمخاطبانافلاطون
-
2.
مؤلف : چناری، مهین ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»بهار 1389، دوره ششم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 9 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:پژوهشتعلیم و تربیتعقلانیتارسطومنش اخلاقیفرونسیسادراک مبتنی بر موقعیتتفسیرمعلمادراک
-
3.
مؤلف : چناری، مهین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز 1394، سال دهم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 1 إلی 8 )
الکلمات المفتاحية:تربیت اخلاقیرویکرد شفاف سازی ارزش هانسبی گرایی اخلاقی
-
4.
مؤلف : خالقی، نرگس ؛ چناری، مهین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1394، سال دهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 55 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:رفتار اجتماعیهوش اخلاقینوع دوستی
-
5.
مؤلف : چناری، مهین ؛
مجلة:پژوهشهای فلسفی کلامی»زمستان 1386 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 113 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:هرمنوتیکگادامرپدیدارشناسیهوسرلهایدگرروش شناسی
-
6.
مؤلف : چناری، مهین ؛ باقری، خسرو ؛
مجلة:روان شناسی و علوم تربیتی»بهار 1387 - شماره 78 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:گادامرتعلیم و تربیتهرمنوتیکاهداف تعلیم و تربیتفهممجله روانشناسی و علوم تربیتیشککنترل
-
7.
مؤلف : چناری، مهین ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»بهار و تابستان 1387، دوره چهارم - شماره 1و 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:گادامرتعلیم و تربیتهرمنوتیک فلسفیاقتدارپرسشگریهرمنوتیک فلسفی گادامرمعلمروش تدریسپرسش