-
1.
مؤلف : طهماسبی روشن، ندا ؛ میر فخرالدینی، سید حیدر ؛ میر غفوری، سید حبیب الله ؛ كاتب مسؤول : مروتی شریف آبادی، علی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1398، شماره 98 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 7 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:عملکردپایداریتبلیغاتدهان به دهانرضایت مشتریانوفاداری مشتریانمدیریت زنجیره تامین پایدار
-
2.
كاتب مسؤول : مروتی شریف آبادی، علی ؛ مؤلف : عندلیب اردکانی، داوود ؛ برزگربفرویی، فایزه ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1401 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 36 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریپایدارمدیریت زنجیره تامین مهماننوازی