-
1.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ پرهیزکار، محمد مهدی ؛ درگی، غلامرضا ؛
مجلة:جهانی رسانه»بهارو تابستان 1389 - شماره 9 ISC (16 صفحة - من 69 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیتبلیغات اینترنتیپارامترهای مؤثرطراحی تبلیغکارگزاران تبلیغاتی
-
2.
مؤلف : حاجی کریمی، عباس علی ؛ پرهیزکار، محمد مهدی ؛
مجلة:پژوهش نامه علوم انسانی و اجتماعی»زمستان 1386 - شماره 27 (30 صفحة - من 13 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:سنجش عملکرداستراتژی های سازمانمدل های نوین سنجش عملکردمعیارهای سنجش عملکرد